lundi 11 mai 2015

Challenge de 7 dots studio: Rainbow

Bonjour,
Hello,

J'aime beaucoup les pages colorées.  Le défi arc-en-ciel de 7 dots studio m'a donc interpellé. Détails ICI:

I really enjoy colourful layout. So when i saw the Rainbow challenge on the 7dots studio's blog, I was inspired. Details HERE:


Ma page:
My layout:








Pour faire ma page, j'ai utilisé la collection Soulmates: les papiers, le stencil, les découpes ainsi que les autocollants.  J'ai également utilisé les étampes de la collection Thought Keeper.

For my layout, I use the Soulmates collection: papers, stencil, elements and stickers.  I also use the stamp set from the Thought keeper collection.

Merci!
Thanks!

Marie-Eve

4 commentaires:

  1. Super bien réalisé, ton mélange de couleurs est très agréable ! merci pour ta particpation au challenge de 7 dots studio !

    RépondreSupprimer
  2. beautiful colourful LO! Thanks for joining our rainbow challenge at 7 Dots Studios

    RépondreSupprimer
  3. Great way to add the colors! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge!

    RépondreSupprimer
  4. Great colours!! Thank you so much for playing along with us at 7 Dots Studio!!

    RépondreSupprimer